Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Overzicht

Ons retour- en terugbetalingsbeleid duurt 30 dagen. Als er meer dan 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Aanvullende niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen

Om je retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. Stuur je aankoop terug naar Beekstraat 5, 1861 Meise, België. – Maar contacteer ons eerst via email op hello@fruji.be.

Terugbetalingen

Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te informeren dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling. Als je wordt goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en terugbetaald binnen een bepaald aantal dagen.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst opnieuw je bankrekening. Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij; het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel wordt geboekt. Neem daarna contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via hello@fruji.be.

Afgeprijsde artikelen

Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden terugbetaald. Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Omruilingen

We vervangen artikelen alleen als ze defect en niet meer te consumeren zijn. Als je het wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op hello@fruji.be en stuur je artikel naar: Beekstraat5, 1861 Meise, België.

Retourzendingen verzenden

Om je product te retourneren, dien je het op te sturen naar: Beekstraat5, 1861 Meise, België. Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending afgetrokken van je terugbetaling. Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product je bereikt variëren. Als je duurdere artikelen retourneert, overweeg dan om een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via hello@fruji.be  voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met sophie@pajottenlander.be

Datum: 05/05/2025